Baba gyász után

21. Gyermek a Vár Rád a Baba programban

Nagyon el voltam keseredve, mire Veronikát megtaláltam. 4 éves kislányom mellett hosszú éveken át vártam egy kistestvért. Sajnos a korábbi próbálkozások során a magzatok elvesztése és azok visszafordulása megkeserítette az utamat. Az utolsó veszteség a 29. héten, méhen belüli sorvadás miatt történt, ami borzasztó lelki szomorúságot okozott.

Ezután döntöttem úgy, hogy segítséget kell keresnem, a "Vár Rád a Baba" programmal feltárhattam az okokat, amiért a kisbabám nem érkezett meg, illetve a többi baba miért fordult vissza.

Veronikával fél évig tartó munka során ráébredtem saját magzati koromban átélt sérüléseimre és sértettségeimre, amik felnőttkoromban is hatottak rám. Bár sosem voltam passzív, mintha csak minimális energiával rendelkeztem volna. Ezek a tényezők vezettek a méhen belüli retardációhoz.

A közös munka során sikerült felszabadulnom, újjáépítenem önmagam, célokat megfogalmazni. A fél év végére megtörtént a csoda, és a kisfiam megérkezett.

A vetélés témában kérhetsz Te is segítséget. Minderről hosszabban olvashatsz ITT. 

A meszesedő méhlepény témának megnézhetjük mi a lelki oka, mit üzen, miért van Nálad jelent. 

A Specifikus útmutató elemzés - Elmeszesedett méhlepény kategóriájában tudod megrendelni ITT. 


Petre Veronika vagyok, perinatális szaktanácsadóként segítem a hozzám fordulókat a sikeres gyermekáldásban. Több száz baba érkezett a Vár Rád a Baba program segítségével. 

A baba nem érkezése, a csúnyán nevezett meddőség oka sok mindentől függhet, de mindezek ellenére mégis található rá megoldás, erről olvashatunk a felsorolt történetekben. A történetekkel azt szeretném megmutatni, hogy mindig van remény!

A babára váró nőknél diagnosztizált különböző erősségű nőgyógyászati, meddőségi tünetek, betegségek ellenére mégis sikerült a babaáldás.

Az összes történetben az a közös, hogy a leendő édesanya utánament és érzelmi, lelki szinten is foglalkozott magával, önismereti munkában vett részt, és képes volt esetleges hiányain túllépni.