Vár még rám egy baba?

22. Gyermek a Vár Rád a Baba programban

A második kisfiam érkezése után, úgy döntöttem, hogy nem vállalok további gyerekeket. Úgy éreztem, az életem teljes és kerek.

Azonban valami hirtelen változást hozott az életembe, amikor egyszer csak éreztem, hogy egy harmadik gyermek iránti vágy elönti a gondolataimat képtelen vagyok elfelejteni. Megálmodtam őt, és éreztem a jelenlétét. Nem tudtam megszabadulni az érzéstől, hogy még egy baba jönne hozzánk, még akkor is, ha az ellenérvek és a körülményeim nem változtak. Ekkor találkoztam Petre Veronikával, egy szakértővel, akitől segítséget kértünk. A történet további részét a 
a crystalgarden.co honlapon olvashatod el ide kattintva.

Petre Veronika vagyok, perinatális szaktanácsadóként segítem a hozzám fordulókat a sikeres gyermekáldásban. Több száz baba érkezett a Vár Rád a Baba program segítségével. 

A baba nem érkezése, a csúnyán nevezett meddőség oka sok mindentől függhet, de mindezek ellenére mégis található rá megoldás, erről olvashatunk a felsorolt történetekben. A történetekkel azt szeretném megmutatni, hogy mindig van remény!

A babára váró nőknél diagnosztizált különböző erősségű nőgyógyászati, meddőségi tünetek, betegségek ellenére mégis sikerült a babaáldás.

Az összes történetben az a közös, hogy a leendő édesanya utánament és érzelmi, lelki szinten is foglalkozott magával, önismereti munkában vett részt, és képes volt esetleges hiányain túllépni.